vineri, 17 octombrie 2014

Normal

Am sunat la 112 când, sub o ploaie măruntă, am văzut un bărbat prăvălit pe stradă (şi pe care maşinile îl ocoleau nepăsător). Am oprit maşina în mijlocul drumului (stârnind furia celui din spate) ca să iau un căţeluş rătăcit de nu se ştie unde. Am sunat la uşa vecinului cu extinctorul în mână când am văzut că pe geamul bucătăriei ieşea prea mult fum. I-am dat 10 lei băieţelului ce plângea de mama focului că a pierdut banii pe care îi avea să cumpere pâine. Şi alte câteva întâmplări de acceaşi natură. Lucruri ieşite din comun? Nu, reacţii normale (şi mă aştept ca oricine să reacţioneze la fel în situaţii asemenea).

Dar cum o fi să-ţi depăşeşti limitele? Ai o posibilitate de a afla.

Pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena. Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere.


PS: Ar fi fost o posibilitate de a câştiga o invitaţie la acest eveniment pe blogul lui Cristi, dar s-a depăşit limita (16 a fost ultima zi de participare).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu