joi, 27 septembrie 2018

ΝΙΚΟΣ Greek Taverna


AdresaBd. Tomis 44, Constanța
GPSN44,1765 E28,6537
web http://nikosgreektaverna.ro/
MeniuGrecesc

Și am ajuns din nou la Constanța. Cum era soare și plăcut, plimbarea a fost lungă (mai puțin pe faleză unde bătea un vânt nebun). Pe drumul de întoarcere spre mașină ni s-a făcut foame. Având nostalgia Mediteranei, ne propusesem un restaurant cu specific grecesc. Cum nu știam niciunul, ne-am oprit acolo unde am văzut lume multă. Și nu am greșit.

Ce am mâncat:
2 x supă de linte cu carne de pui 30,00 lei
pâine pe grătar cu ulei de măsline (la supă) 0,00 lei
gyros de porc (cu garnitură) 26,00 lei
cârnați cu praz (cu garnitură) 24,00 lei
garnitură: tzatziki, cartofi prăjiți, roșie (felie decor), ceapă roșie, lipie grecească 0,00 lei
apă minerală (750ml) 10,00 lei

Porțiile sunt consistente (una ar fi fost de ajuns pentru o foame medie).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu