vineri, 8 februarie 2019

File de agendă: Vineri 8 februarie 2036

Programul de astăzi este unul obișnuit:
  • Ceasul deșteptător, cu urmărire a ciclului optim de somn (calculat în funcție de anotimp, poziția planetelor, starea vremii, activitatea de ieri și cea planificată pentru astăzi) mă trezește, în ciripit de păsărele, la ora 6:27:19.
  • După toaleta de dimineață, în timpul căreia corpul meu este analizat amănunțit, primesc sfaturile de viață sănătoasă, suplimentele nutritive necesare și unele doze mici de medicamente care îmbunătățesc performanța (fără acestea, succesul în lumea actuală a afacerilor este foarte puțin probabil).
  • În timpul micului dejun, Apevi (asistentul personal virtual) îmi prezintă o sinteză a știrilor care mă interesează. Grupul Informal de Eliberare a Planetei (sau IWoT - Internet War of Things, cum mai este cunoscut) devine tot mai activ. (Plecând de la posibilitatea, deja folosită de câteva personalități, de a duce o viață total virtuală, fără necesitatea unui corp fizic, grupul vrea ca toată populația umană să fie introdusă pe calculator, Pământul fiind lăsat la voința pură a forțelor naturale.)
  • Pisica torcătoare are chef de joacă așa că vine la mine ca să o smotocesc. Apevi profită de ocazie să se plângă că pisica face ce vrea ea, fără să țină seama de niciun program de optimizare ce îi este calculat.
  • Apevi îmi cere să-i confirm că astăzi nu am nevoie de mașina autonomă. Trece apoi toată alimentarea casei pe bateria mașinii. (A ajuns la concluzia că e mai ieftin să încarce bateria noaptea, când prețul la energie e mai mic, și să folosim bateria în timpul zilei.)
  • Cum astăzi stau acasă, am ocazia de a schimba câteva vorbe cu soția și nepoții. (Fiecare avem alte cicluri optime de somn. Ne vedem doar câteodată seara și duminica.)
  • Astăzi am doar o singură întâlnire de afaceri de 2 ore. Am optat pentru una virtuală, la malul mării.
  • Urmează o întâlnire cu ofițerul nostru de securitate. Angajarea unei firme de securitate externe a devenit obligatorie pentru anumite niveluri de venit (IWoT încearcă, din ce în ce mai des, să atace legăturile personale de date). Cheltuielile sunt deductibile din impozit.
  • Seara este rezervată excursiilor cu familia în Sfera Vieții Virtuale: am ales astăzi o urcare pe Parâng. (Nu mai știu de când nu am mai ieșit în natura reală. Drumul la oazele verzi este destul de lung. Iar la ultima deplasare am luat o amendă substanțială căci am condus mașina, pe autostradă, mai mult de două ore. Trebuia să las robotul să o facă.)
  • Apevi mă avertizează că se aproprie ora mea de culcare.
Mâine e o altă zi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu