vineri, 11 martie 2011

Am învăţat

  • Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese.
  • Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca ci cu ceea ce poti tu sa faci.
  • Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor, ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a-i ajuta.
  • Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.
  • Am invatat ca atunci cand sunt suparat am dreptul sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu si rau.
  • Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
  • Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
[Octavian Paler]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu