marți, 22 martie 2011

Simplu

O zi din viaţa Elenei:

M-am decis sa va scriu cateva randuri despre cateva momente dintr-o zi din viata mea aici, la Centrul Crestin Bucuresti.

Astazi m-am oprit la cantina sociala unde cateva beneficiare confectionau felicitari pana se facea ora de masa. Am lucrat impreuna cateva felicitari vorbind si despre visele lor.

La un moment dat au venit si copiii de la gradinita sa ia masa de pranz. Astazi am vazut si cateva mutrite noi. M-am dus sa stau putin si cu ei, era o mare veselie cand cineva termina tot din farfurie si dadeam "cuba". La un moment dat aveam o gramada de manute in palma mea, unele peste altele. Altii mai puturosi la mancat, dadeau mai repede din lingura doar doar termina si ei de mancat pentru a ni se alatura la "cuba". In momentul in care se da startul la "sarut mana pt masa...." toti se ridica ducandu-si scaunelul la perete si strigand cat ii tine gura "sarut mana pt masa ca a fost buna si gustoasa si bucataresele frumoase".

Acestea sunt momentele care ma fac sa merg mai departe. Multumesc celor care sunteti alaturi de acesti copilasi. Fara de noi, nu ar avea o palma in care sa-si inghesuie manutele, fara de noi, ei nu si-ar putea arata zambetul.


Date de contact: Centrul Creştin Bucureşti, e-mail: elena.dina.01@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu