duminică, 16 august 2009

La taclale cu Anca: Frica

De ce întotdeauna credem că suntem pregătiţi pentru orice? Întotdeauna, când ne uităm la televizor, citim o carte sau cineva ne poveşteste ceva real, ne spunem că dacă am fi fost acolo, am fi procedat altfel, am fi reuşit să facem altceva, am fi procedat corect. Dar când ne aflăm într-un moment de panică, de ce reacţionăm greşit? De ce nu stăm o secundă să tragem aer în piept şi să ne gândim? Întotdeauna sentimentul de frică învinge logica. În viaţă frica este în plus: nu ar trebui să existe. Toţi am fi mai fericiţi fară frică. Totul ar ieşi bine. Ca totul să iasă bine, trebuie să te pregăteşti, să te gândeşti înainte ce ar fi bine să faci în orice situaţie previzibilă mai mult sau mai puţin. Iar când eşti în acea situaţie, tragi adânc aer în piept şi pui în practică ceea ce ai gândit! Fără asta nu am mai fi înţelepţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu