vineri, 21 august 2009

Marea!

Prin natura activităţii n-am mai ajuns pe litoralul românesc de ani buni. Dacă cu ceva timp în urmă nu aveam de ce să o fac, acum, vara, ar fi o destinaţie de căutat. Mai ales că, bucureştean get-beget, marea a fost atracţia verilor de şcoală, liceu şi studenţie. Am descoperit-o la Eforie Sud, m-am bucurat de ea la Mangalia şi m-am îndrăgostit de ea la Costineşti.

Dar acum, ascultând poveştile amicilor, nu mai am curajul unui sejur local. Anul acesta am ajuns la Varna. Plaja din centru mi-a adus aminte de plaja copilăriei din Mangalia. Acelsi nisip presărat cu aceleaşi mucuride ţigară, aceeaşi muzică a valurilor ce se sparg de ţărm, aceeaşi linişte punctată doar de dialogul vecinilor de cearceaf, aceeaşi negustori cu porumb fiert şi podoabe din scoici şi salvamari mereu la datorie. Obişnuit şi cu plajă de hotel de 5 stele, aici mi-am pus cearceaful direct pe nisip. Şi m-am simţit bine. Dar de ce poveştile despre litoralul românesc m-au convins că în ţară nu m-aşi fi simţit la fel de bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu