miercuri, 9 iulie 2014

#roundTripRomania - ziua 9

De abia plecaţi la drum, Jeff povesteşte păţaniile nopţii: Râd acum cum mă gândesc, dar noaptea nu eram chiar aşa de vesel. De abia aţipisem şi am visat că a intrat cineva în cameră. Când am simţit că sare ceva în pat, mi-am dat seama că nu e vis. M-am speriat. Am aprins precipitat lanterna ce o ţin la îndemână şi am văzut pisica uitându-se lung la mine. În primul moment nu mi-am dat seama dacă mă priveşte prietenoasă sau ca pe un intrus. Aşa că am deschis lumina şi ne-am uitat vreo 5 minute unul la altul. După ce pisica s-a făcut covrig într-un colţ de pat, m-am liniştit şi m-am culcat la loc. Pe la mijlocul nopţii s-a rupt iar somnul: câinele a început să latre. Tresar. Mă întreb dacă o fi ajuns vreo jivină sălbatică prin curte şi suntem în pericol. Sesizez însă că nimeni din casă nu pare a băga lătrăturile în seamă. Pisica continuă să doarmă şi ea în colţul patului. Îmi spun că nu e nimic şi mă culc la loc.  Iar de dimineaţă, ieşit în curte, e cât pe ce să o iau la fugă: toate găinile se ţineau roi după mine. Noroc că a apărut Bunica şi le-a aruncat nişte seminţe. (Ce seminţe erau?) Dar, una peste alta, a fost o noapte odihnitoare după încă o zi superbă.

Şi aşa, cu poveşti şi râsete, drumul trece repede. Lăsăm în urmă Dej, Gherla, Târgu Mureş şi poposim. pentru o după-amiază şi o noapte, la Sighişoara (extraordinar oraş, remarcă Jeff).

Seara, la un pahar de vin, e vremea deciziilor. Au trecut deja 9 zile. Sunt încă multe de văzut dar începe să se simtă oboseala. Căutăm alternative. Jeff verifică dacă poate să-şi schimbe rezervarea de avion. Refacem traseul. Bucureştiul rămâne pentru altă dată.

Această excursie prin locuri reale este imaginară. Totuşi, un american face, chiar acum, un tur al României în 14 zile. Urmăriţi periplul lui pe pagina blogului sau cea de Facebook dedicate evenimentului. Orice sugestie pentru locuri ce trebuie văzute este binevenită.

#roundTripRomania este un eveniment organizat de agenţia de turism TuristClub.ro
, în colaborare cu Kooperativa 2.0




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu